Jump to content
Unity Insider Forum
Sign in to follow this  
Kojote

Poly Painting

Recommended Posts

Grüße!

Ich hab nen 3D Modell, sehr Lowpoly, hierzu gibt es nur eine einzige Textur, weil das Modell nur aus gut 16 Farben besteht. Ich wollte dem Spieler gern die Möglichkeit geben, im Spiel selbst etwas Hand anzuglegen. Es gibt ja Ingame Painting, zum Beispiel hier:

Gibts das auch, Poly für Poly zum malen? Das man nur bestimmte Polys anmalt bzw. dem Spieler Gruppen von Polys anbietet, die er farblich ändern kann?

Hier mal ein Bild worum es geht:

yQd3wXFD.jpg

Grüße v. Kojote

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...